Beetje autosalon op het dak van Paleis 5
"Door de pandemie moeten we onszelf blijven heruitvinden", zegt Gabriel Goffoy, de nieuwe communicatiedirecteur van Febiac, de automobiel- en fietsfederatie die het Autosalon organiseert. "Met de Rooftop Studio wil Febiac de individuele mobiliteit van morgen in de kijker zetten en de visie van de nieuwe generaties Y & Z confronteren met die van vertegenwoordigers van onze industrie, de politieke wereld en diverse opinieleiders en persoonlijkheden."
Febiac zal ook een communicatiecampagne lanceren specifiek gericht op de nieuwe generaties. "Omdat zij onze klanten van morgen zijn", verklaart Andreas Cremer, managing director van Febiac. "Tegelijkertijd zullen de merken een indrukwekkende reeks nieuwe producten presenteren. Alles zal worden samengebracht in onze unieke Rooftop Studio, waar dagelijks een nieuwsprogramma van 99 seconden zal worden uitgezonden, als knipoog naar de 99ste editie van de show. Dit programma, dat zal worden uitgezonden op RTL-TVI en in Drive op VTM, zal op het nieuwe digitale platform van Febiac worden verrijkt met belangrijke informatie voor de consument die momenteel in verwarring verkeert over het aanbod op de markt, over de ontwikkelingen in de sector en over de fiscale veranderingen."