Phyron wil autoverkoop revolutioneren met kunstmatige intelligentie
Foto's spelen een belangrijke rol bij de verkoop van voertuigen. Ze helpen om potentiële kopers aan te trekken en vertrouwen op te bouwen. Deze moeten van goede kwaliteit zijn om onaangename verrassingen te voorkomen en ervoor zorgen dat de auto in een favorietenrol wordt uitgebeeld. Zelfs als onze camera's en andere telefoons een goede beeldkwaliteit bieden, is het reproduceren van de werkelijkheid geen sinecure, vooral als het gaat om het interieur van het voertuig.
Bespaar drie tot vijf dagen op de verkoop
Phyron, een Zweeds bedrijf gespecialiseerd in videotechnologie, gebruikt kunstmatige intelligentie om dit probleem op te lossen. Een innovatie die foto's van auto's omzet in 3D-beelden van hoge kwaliteit. Je hebt geen professionele fotograaf of een propere garage nodig, daar zorgt AI voor. Deze technologie biedt autodealers ook de mogelijkheid om hun voertuigen op een aantrekkelijkere manier te presenteren door modellen, die direct door de AI zijn geïdentificeerd, in 3D te modelleren. Hierdoor belooft Phyron een voertuig sneller te verkopen en zo drie tot vijf dagen te besparen. Er wordt ook gezegd dat AI helpt om het bezoek en de betrokkenheid op de site van de verkoper met tot wel 50% te verhogen.
Kunstmatige intelligentie laat opnieuw zien dat het een nuttig hulpmiddel kan zijn voor professionals. Het wordt zelfs bijna onmisbaar om de productiviteit te verhogen.