Porsche haalt alles uit de kast op autosalon in Los Angeles
Zoals voor de GT4 RS-versie van de compacte Cayman. Een versie puur gericht op rijplezier, met een herwerkt chassis voor nog meer reactievermogen en precisie, en een - wat anders ? - boxermotor met 500 pk! De kracht wordt overgebracht naar de achteras door een robotbak met dubbele koppeling. In 3,4 seconden staat de sportwagen aan 100 km/u, de top bedraagt 315 km/u! Een Clubsport, helemaal gericht op circuitgebruik, is ook beschikbaar.
Scherpere Taycan
Tegelijkertijd onthult Porsche de GTS-variant van zijn Taycan met ook de aankomst van een Taycan Sport Turismo GTS. Net als bij de andere modellen nemen deze meer op rijsensatie gerichte varianten hun plaats in tussen de badges 4S en Turbo in het gamma. De elektrische berline en stationwagon hebben nu een maximaal vermogen van 598 pk! Elk is herkenbaar aan een iets agressiever uiterlijk en een geoptimaliseerde afstelling van het onderstel, in het bijzonder voor de meesturende achteras. Volgens WLTP bedraagt de actieradius 504 kilometer.
Luxueuzere Panamera
De Panamera heeft het laatste woord nog niet gehad, ondanks dat hij felle concurrentie van de Taycan moet duchten. Een nieuwe, erg hoogwaardige afwerking geeft hem meer aantrekkingskracht. De Platinum Edition is voorzien van Satin Gloss Platinum-elementen en exclusieve 21-duimswielen. Met meer nadruk op comfort voor de passagier biedt hij vanaf het begin 14-voudig verstelbare stoelen, een adaptief onderstel en een audiosysteem van Bose.